23 Nisan 2013 Salı

LOKUMLU MİNİK KURABİYE








Merhaba sevgili takipçiler,

Öncelikle herkesin ''23 Nisan Ulusal Eğemenlik Çocuk Bayram'''ınızı yürekten kutluyorum...

Canım kızımın hazırlamış olduğu minikmi minik lokumlu kurabiyeleri yayınlamak istedim...
Çok severek ve isteyerek hazırladı, ertesi gün okulda arkadaşları ile kutlama yapacaklarmış...

Anne ben yaptım mutlaka yayınlamanı istiyorum dedi, ben de sizlerle görselliği paylaşmak istedim...
Tüm arkadaşlarına afiyet olsun....minicik atıştırmalıklar.....  

2 yorum:

Unknown dedi ki...

O el kiminnnn eliiii... Lokum kalsin, ben eli aliiiimmmm.... Hmmmm... Cok ama cok nefis olmus... Bak ben geldigimde bana da yapilmasin bu kurabiyeler, ortaligi ayaga kaldirmaz miyim........:)

Unknown dedi ki...

Sen geldiğinde hepsi hazır olacak,
afiyetle de yiyeceksin.Canım kızım şu sınavı başarılı ve hayırlı bir şekil de halletsin her şeyi yaparız.....