28 Mart 2013 Perşembe

YAĞIZ KAAN BEBEK











Merhabalar,

Dostluğumuz yıllar öncesine dayanan arkadaşım babaanne oldu, torunun  ismi
'' YAĞIZ KAAN '' Hoş geldin YAĞIZ KAAN,

Sağlıklı uzun ömürler dileyerek, başta  Anne,  Baba ve diğer yakınlarını tebrik ediyorum.
Yağız Kaan' nı  da kokluyorum...

Her şey çocuklar için; ben de 'Yağız Kaan' için hazırladığım kurabiyeleri,  blogumu takip eden arkadaşlarımla paylaşmak istedim...

Elimden geldiğince yaptıklarımı paylaşmaya çalıştım.Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum....

Sevgilerimle....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu is bu kadar olur canim benim.... Fotograflar da cok daha iyi ama kurabiyeler süper temiz calisilmis... Kutluyorum.... Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Cidden çok lezzetli ve çok cici gözüküyorlar... Ellerinize sağlık...